Klantenservice

Heeft u een vraag of wenst u andere informatie te ontvangen dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de Klantenservice van Zundappwereld.nl      

U kunt ons bereiken via e-mail en telefoon.

Bedrijfsgegevens:

Zundapp Wereld

K.v.K Nr.: 68045581

BTW Nr.: NL857278769B01

Telefonisch:

Heeft u liever telefonisch contact? U kunt onze Klantenservice bereiken op onderstaand telefoonnummer.

Tel: 06-11116611

Onze Klantenservice is geopend van maandag t/m zaterdag van 10:00 – 17:00 uur.

Zundappwereld.nl

De Star 20

1601 MH Enkhuizen

 

1 Bestellen

1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "Bestel button"
te klikken. Klik vervolgens op "Kassa" om te gaan betalen. Vul uw
gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt "Bestelling
bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

1.2 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw
persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven.

1.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Afhalen van onderdelen ook mogelijk na telefonische afspraak.

1.4 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging via email met daarin de gegevens van uw bestelling en de betaling.

1.5 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

U kunt u bestelling annuleren en/of wijzigen zolang wij uw bestelling nog niet hebben verstuurd.
Stuur in dit geval zo spoedig mogelijk een mail naar info@zundappwereld.nl
Na verzending gelden de regels voor retourneren. Klik hier voor meer informatie over retourneren.

1.6 Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat
adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice via info@zundappwereld.nl

2 Betalen

2.1 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Klik hier voor onze service pagina met betaalmogelijkheden.

2.2 Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestelling die betaald zijn voor 17:00 uur worden de volgende werkdag geleverd. 
In alle andere gevallen geldt dat wij uw bestelling direct verzenden wanneer wij uw betaling hebben ontvangen.

3 Bezorgen

3.1 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Voor orders onder de 50,00 zullen wij 5,00 verzenkosten in rekening brengen en voor orders boven de 50,00 zijn de verzendkosten GRATIS!

3.2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hebt u voor 17:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal Postnl de bestelling
de volgende dag bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via
overschrijving dan wordt uw bestelling aan Postnl aangeboden als de betaling binnen is.
Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

3.3 Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De voorraadstatus staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is,
kunt u het niet bestellen of afrekenen.
Wilt u informatie ontvangen wanneer een product weer leverbaar is?
Stuur dan een mail naar info@zundappwereld.nl

3.4 Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met Postnl. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het
door u aangegeven verzendadres. Postnl bezorgt op maandag t/m zaterdag.

3.5 Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Postnl nog een keer bij
u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van Postnl en kunt u het
pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Postnl afhaalpunt.

4 Retouren

4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. Klik hier voor onze service pagina over het retourneren van uw aankoop.

4.2 Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzijn anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het
retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

4.3 Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op
restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking
treedt.

4.4 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze
ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld
teruggestort of ontvangt u een nieuw product. 

5 Klacht

5.1 Wat te doen bij een klacht?
Wij zullen er alles aan doen om er voor te zorgen dat uw klacht snel en adquaat wordt verholpen.
U kunt u klacht mailen naar info@zundappwereld.nlof sturen naar
Zundapp Wereld
De Star 20
1601 MH  Enkhuizen.
Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevesting en zullen wij uw klacht binnen 14 dagen afhandelen.
Klik hier voor informatie over de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk waar wij lid van zijn.